FYFAN VAD UNDERBART!

Åh fyfan vad jag just i detta nu är stolt Gävlebo! Så jäkla underbart att Brynäs vann! Men som de flesta andra säger "jag var aldrig orolig" ;) Fast ska sanningen fram så var jag det just då när Skellefteå gjorde 2-2 målet. Då började nervositeten komma krypande. Men våra kära älskade gubbar fixade det i förlängningen och tog hem segern och nu står det 2-0 i matcher! :D :D

Ja annars så har dagen varit bra. Kunde ju iaf inte sluta på nå bättre sätt ;) Theo blev hämtad av sin pappa idag då jag skulle på möte och det gick hur bra som helst! Nu är det bara att sitta och vänta på att det ska komma igång och vi eller iaf jag hoppas att det ska komma igång rätt så snart :) Skulle verkligen vara skönt och få vara någon annan än bara mamma.

När jag sen kom hem så gjorde jag och Theo mat och efter det så gick vi ut och lekte en massa med Theo´s tremänningar och min mamma var också ute :) En av mina kusiner var också ute och vi pratade en del och det är så skönt att hon äntligen är tillbaka hos oss och nu är det bara att hålla tummarna på att allt går som vi alla hoppas! Jag finns här för dig gumman och det vet du! ♥

Nej nu ska jag WoWa lite så nerverna får vila en stund och sen blir det sängen ;)

God natt!


Kommentarer
Postat av: Katrin

hehe seriöööst... när blev du hockey-freak gumms? har jag missat nåt? <3

2012-04-13 @ 22:19:17
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0