FY FAN VAD UNDERBART!!

Fy helvete vad jag just i detta nu är en otroligt STOLT GÄVLEBO!! Det går inte att beskriva känslan i kroppen, tårar av glädje sprutar ut ur mina ögon och jag vet inte vart jag ska ta vägen! Hade jag kunnat så hade jag åkt ner på stan och firat med hela Gävle denna kväll då Brynäs ÄNTLIGEN TOG HEM GULDET TILL GÄVLE IGEN!!! I 13 år var guldet ute på vift, men nu har det äntligen hittat hem igen och jag måste lyfta på hatten flera gånger för Brynäs lagkapten Jakob Silfverberg och deras underbara målvakt Niklas Svedberg! Utan dom så hade det varit svårt att få hem guldet! Och Svedberg, vilken kille! Herre jäklar! Hur jäkla underbar är han inte?!?!

Åh nej nu måste jag krypa ner i sängen så jag orkar upp imorgon.. Imorgon händer det rätt så mycket så det är bäst att vara utvilad, men hur jag nu ska kunna sova så uppspelt som jag är får vi se ;)

Men imorn så ska iaf Theo till dagis, sen medan han är där så ska jag ner till AF på möte igen och när jag sen har kommit hem från det och A har hämtat Theo från dagis så ska vi lämna av honom hemma hos min mamma och sen ska vi skjutsa mina kusiner hem till Örebro :) Så Theo ska troligtvis sova hemma hos sin morfar i morgon natt då mamma ska ha honom tills pappa slutar då han kommer och hämtar Theo hemma hos mamma :) Kelly ska vara hemma hos mamma och lillebror då det inte känns rätt emot henne att ta med henne och låta henne sitta i en bil i 8 timmar :/

Nej men god natt på er! :D :D


Älskade underbara BRYNÄS!
I år blev dom Svenska Mästare + att laget fyller 100 år i år! :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0