Fredag 20 April 2012

God morgon på er! :) Hur mår ni efter denna guldnatt? :D Själv har jag sovit hur bra som helst! Men blev väckt nångång av att Theo kom och kröp ner under täcket med mig ♥ Sen vaknade han till vid 04-tiden då det gick förbi ett gäng utanför fönstret och skrek "SM-Guld" och då ville han kolla på filmen Bilar vilket han fick göra :) Men han somnade inte efter den filmen utan ville kolla på den igen och då var klockan runt 06 så jag startade den, men han tittade bara någon minut innan han somnade och nu sover han fortfarande ;) Men ska väcka honom strax då vi ska göra oss klara och åka till dagis om en timme.

När han sen är på dagis så ska jag hem och bara ta det lugnt tills det är dags för mig att åka ner till AF då jag ska på möte där. Efter det så ska jag åka hem och då har nog A hämtat Theo från dagis och då ska vi upp med honom till sin mormor och sen ska vi vidare med mina kusiner ner till Örebro för att sedan åka hem igen :) Så idag kommer vi vara på resande fot i 8 timmar ^^ Ska bli skönt och lämna stan en sväng sådär och Theo kommer få det bäst hemma hos morfar där han ska vara när morfar slutat jobbet :)

Nej väcka min älskade lilla prins nu då så vi hinner :)


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack så mycket för din fina kommentar det värmer jättemycket. Hur mår ni? Hoppas ni får en toppenbra helg. Kram

2012-04-20 @ 21:49:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0