^^

Ja det blev inge städa idag så får ta det imorn när Theo är på dagis istället, för jo till dagis ska han då han inte haft feber på hela dagen :D A hade tagit tempen på Theo i natt när han vaknade och då hade han lite feber, men sen resten av dagen har han inte haft nånting alls :D Så skönt att den kom bara för att gå igen ^^ Hela dagen har Theo varit pigg och glad så till dagis ska han imorn :) Och medan han är där så ska jag ta tag i stortstädningen då. Blir ju lite svårt att fixa med de när han är hemma då han river fram allt jag plockar undan ;)

Theo har även badat idag i badkaret och han badade i över en timme och hade jätte roligt ;) Och det blev vatten överallt ^^ Men så kan det bli när man har roligt i badkaret och det är ju bara vatten så det är klart att han får stänka och ha sig :)

Imorn efter dagis så får vi se vad vi hittar på. Är det fint väder så är vi nog ute och leker i lekparken skulle jag tro, annars så får vi se vad som händer..



Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Svar: Jag hoppas verkligen att det ger sig snart...!

Jodå med mig är det fint, har precis gjort tabben att jag sovit mellan 19-22 så nu kan jag ju inte sova... :(

2012-04-25 @ 23:15:36
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0