Nu är jag hemma igen :) Har precis ätit lite mat och tänkte nu spela lite WoW Beta tills Katrin kommer. Vet inte när hon kommer så det kan ju hända att man kommer en bit ^^

Iaf så efter att Theo sovit hemma hos pappa så vaknade han med feber :( Inte alls roligt och vi hoppas på att det försvinner lika fort som det kom. Så det blev inget att vi åkte ner till stan. Trött och hängig var han och väldigt mammig ♥ Jag fick inte göra nånting utan att han skulle antingen sitta i mitt knä eller att jag skulle bära honom. Och det är väldigt mysigt att han är mammig ibland då det inte händer allt för ofta, men jag kan tycka att han kan vara det även när han inte har feber ;) Men som sagt så hoppas jag att det går fort för det att försvinna. Men han kommer iaf hem rätt så tidigt imorn så då får jag pussa mer på min älskade lilla älskling ♥

Nej dags och vika in tvätten nu och hänga den blöta ^^

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0