10 månader av sorg och kärlek ♥

Idag är en tung dag! Idag är det min älskade dotter Sveas 10 månaders dag! En dag fylld med stor sorg och mycket kärlek. Men idag är det även hennes stora systers 3år och 3månaders dag ♥ Så dagen är blandad med två stora sorger efter mina älskade döttrar och kärleken till dom.

I dags läget så skulle nog Svea ha börjat krypa. Iaf om hon skulle ha följt sin storebrors utvecklingsmönster. Det gör så ont i hjärtat att veta att jag aldrig kommer att få fylla mina ögon med att se henne försöka och lära sig nya saker. Hon skulle ha lärt sig nya saker för varje dag nu och mina ögon fylls med tårar av vetskapen att jag aldrig kommer att få vara där och dela dessa ögonblick med henne ♥ Mitt hjärta slits i tu av saknaden efter henne, jag vill inget annat än att få pussa och krama och bara få hålla om min älskade prinsessa ♥ Om två månader är det min älskade prinsessas 1års dag. En dag vi inte kommer kunna fira på det vis vi skulle vela. Och det gör så ont!


Grattis min älskade prinsessa på din 10 månaders dag

 


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Sebastian

Gud vad fint skrivet!

2012-04-01 @ 20:30:06
URL: http://saraeedstrom.blogg.se/
Postat av: sofie

åh, fick nästan tårar i ögonen där! hemskt.. och riktigt fint skrivet dessutom!

2012-04-02 @ 10:25:21
URL: http://sufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0